Hijab Menyempurnakan saya

Sunday, August 12, 2012

Raya Raya Raya

Assalamualaikum.. Tak sampai seminggu kita dah nak raya .. Sudah semestinya anak2 kecil  yang sangat gembira bila tibanya Syawal.. Tanpa kita sedar , Ramadhan hampir untuk meninggalkan kita.. Sedih rasanya bila bulan yang dianggap bulan suci akan meninggalkan kita.. Entah jumpa lagi ke tidak tahun depan.. :"( . Hmm.. so macam mana dengan persiapan raya ? Jangan suka membazir tau , beli apa yang perlu je.. kang habis raya hutang tak habis2 lagi.. hehehhe.. So tahun ni saya buat kuih raya tau .. Ehh ... Bukan saya tapi kakak saya. hehe. macam2 jenis ada. meh ler datang rumah.. hehe.. Okay sampai d'sini lah ye.. Saya mengundurkan diri dulu.. 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ..
SALAM LEBARAN
MAAF ZAHIR & BATIN..

No comments:

Post a Comment