Hijab Menyempurnakan saya

Thursday, August 9, 2012

Tentang Awak

Assalamualaikum.. Saya sedang mendengar lagu MAHARKU UNTUKMU.. Lagu tu mengingatkan saya tentang ADAM.. Ya lelaki yang dah mencuri hati saya.. Saya rindu dia.. Kami dah 3tahun , tapi sejak2 ni dia mula lain.. Lain yang saya sendiri tak faham.. Kadang2 dia buat saya macam saya ni takda perasaan.. Dulu dia jaga saya.. Mungkin salah saya kerana terlalu kasar terhadap dia.. Kasar? Entah lah.. Saya agak dia mula bosan dengan saya.. Tapi bila saya minta putus dia cakap dia takkan lepaskan saya sebab dia sayang saya.. Itu yang buat saya rasa nak menangis , tapi saya cuba tahan.. Dia banyak beri saya semangat bila saya DOWN gila.. Dia okay cuma kadang2 saya rasa macam terasing.. Saya cuma nak DIA yang dulu.. Yang sentiasa buat saya happy.. Hmm.. Saya nak minta maaf dekat awak ADAM DANIEL sebab buat awak.. Saya yang salah sebab tak percaya awak.. Sorry Biyyyyy.. :"(
Ni lagu untuk yang seakan akan buat saya terima awak..


No comments:

Post a Comment